بلاگ

نت و استیکی نت

نت و استیکی نت

نت و استیکی نت یکی از پرطرفدارترین نوشت ابزارها برای یاداشت کردن هستند و در هر جایی که لازم باشد مانند کتاب درسی، جزوه،میز کار و… می توان آن ها را چسباند و مطالب را به راحتی یاداشت کرد.به طور کلی نت ها و استیکی نت ها در پشت خود چسب هایی دارند که با استفاده از آن می توان این نت ها را به هر جایی که نیاز است متصل کرد.نت و استیکی نت کاربرد های فروانی دارند که در این مقاله قصد داریم تا با انواع نت و استیکی نت ها آشنا شویم همچنین کاربرد ها و ویژگی های این محصول جذاب را بررسی کنیم.

 

کاربرد استفاده از نت و استیکی نت

  1. با کمک نت و استیکی نوت ها می توانید به راحتی با خواندن کتاب یا پاراگراف،خلاصه یا نظرتان در مورد متن را بروی استیکی نوت ها بنویسید.این کار از حاشیه نویسی جلو گیری می کند و باعث می شود بدون سرگردمی همه مطالب را مرور کنید.
  2. نت و استیکی نت رنگ های بسیار فراوان و جذابی دارند همچنین طرح های فانتزی زیادی نیز دارند.شما می توانید کار های خود را براساس رنگ بندی های مختلف اولویت بندی کنید. مثلا کاری هایی که زوتر از همه باید انجام شود را بروی رنگ زرد بنویسید و کار هایی که اولویت پایین تری نسبت به بقیه دارند را بروی رنگ آبی بنویسید.
  3. یکی از بهترین روش ها برای نظم دهی به کارها نوشتن فهرستی از آنها است که کمک می کند تا تمامی کارها را بدون اینکه فراموشی انجام دهید. شما می توانید این کا را با استیکی نت ها نیز به راحتی انجام دهید.
  4. درست است که ابزارهایی برای مدیریت پروژه وجود دارد اما نت ها یکی از ساده ترین روش ها می باشد که به راحتی می توان با استفاده از آنها پیشرفت سریع تری را در کارها مشاهده کرد.
  5. برای یادگیری زبان جدید می توان از نت ها و استیکی نت ها کمک گرفت مثلا لغات جدید همراه با معنی آنها را بروی برگه بنویسید و آن را به هرجایی که می خواهید بچسبانید.
مقاله :  ریسه نور فانتزی

انواع استیکی نوت ها در ژوان گالری

استیکی نت Art Paints فانتزی

دارای برگه پشت چست دار، سایز 8*8 سانتی متر،دارای 80 برگ ،مناسب برای خلاصه نویسی می باشند. به دلیل رنگ ها و طرح های روشنی و فانتری که دارد در بین دختر خانوم ها طرفداران بسیاری دارد.این استیکی نوت دارای 8 طرح مختلف می باشد که 8 طرح مختلف دیوار و درخت،ماه و ستاره،گل ها زیبا و خط های رنگی می باشد.

استیکی نت Lovely Days فانتزی

دارای 80 برگه پشت چست دار،سایز 9*6 سانتی متر،می توان از این استیکی نت برای طراحی اسکرپ بوک، بولت ژورنال، پلنر و برای یاد آوری استفاده کرد.استیکی نت  Lovely Days در طرح های مختلف که شامل اسب تک شاخ،خرس های فانتزی می باشد که برای نوجوانان مناسب می باشد.

استیکی نت MaiMao فانتزی

این محصول دارای یکصد برگ،مانند استیکی نت Lovely Days برای برای طراحی اسکرپ بوک،ژورنال و پنل می باشد و بسیار با کیفیت می باشند.این نت و استیکی نت ها برای یاداشت های کم و روزانه مناسب می باشد.همچنین این استیکی نت ها در هشت طرح مختلف که شامل حیوانات فانتری،میوه ها و طرح عروسک های دخترانه می باشد.

استیکی نت Smile رنگی رنگی

دارای 5 استیکی نت باریک با رنگ های مختلف و یک استیکی نت مربعی بزرگ می باشد.این استیک نت ها برای نوشتن یاداشت ها و یا نکات استفاده می شود.

استیکی نت پلنری هفتگی هپی دی

مناسب برای برنامه ریزی های چند ماهه می باشد.استیکی نت های هفتگی هپی لند دارای 40 برگ می باشد و طرح به صورت رندوم ارسال می شود.

مقاله :  ماشین آبنبات

ست نت دستنویس رومیزی

برای نوشتن برنامه های هفتگی همراه با علامت زدن تاریخ آن،یاداشت ها و … می باشد.دارای سایز 7*9 و 40 برگ دارد.

نت To Do List مینیمال رومیزی

نت هایی می باشند که با آن ها می توان لیستی از کارهایی که باید انجام شود را یاداشت کنید و با انجام دادن آنها کنارشان تیک بزنید.سایز این نت ها 9*13 می باشد و حدودا 50 برگ می باشد.

روش صحیح جدا کردن نت و استیکی نت

در بعضی مواقع اکثر افراد ممکن است به صورت نادرست استیکی نت ها را جدا کنند به همین دلیل ممکن است به صورت مسطح و صاف جدا نشوند و تاب بخورد و نتوان از آن استفاده کرد.روش نادرست جدا کردن استیکی نت ها :

  • جدا کردن عمودی از بالا به پایین
  • جدا کردن افقی از طرفی به طرفی دیگر

نت و استیکی نتبرای جدا کردن نت و استیکی نت ها کافیست انگشت شصت را بروی برگه بگذارید و آن را به سمت خودتان بکشید.استیکی نت ها کاملا با سطحی صاف آماده به چسباندن بروی هر سطحی هستند.

ثبت سفارش از طریق سایت/اینستگرام/تلگرام/واتس آپ (شماره تماس 09371200702)

منبع : ژوان گالری

دیدگاهتان را بنویسید