بلاگ

ریسه نور فانتزی

ریسه نور فانتزی

ریسه نور فانتزی از زیبا ترین نوع ریسه نورها موجود در بازار است.به دلیل ظرافت و زیبایی و همچنین قیمت مناسب،ریسه نور فانتزی انتخاب خیلی از افراد با سلیقه های متفاوت برای مکان های مختلف است.بیشترین استفاده از ریسه نور های فانتزی در آتلیه ها برای عکس‌ برداری و در دکور کمد و اتاق خواب می باشد.اما در حال حاضر بیشترین استفاده از ریسه نورهای فانتزی برای تزیین هدیه ها و کادو ها است که کادو را بسیار جذاب می کند.معمولا فاصله ال ای دی های این ریسه نور 10 سانتی متر است که برای پیچیدن و تزیین کردن اشیاء کوچک نیز مناسب است.

انواع ریسه نور فانتزی

ریسه نور فانتزی و ریسه نور LED انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد و در مکان های مختلفی استفاده می شود.

  • ریسه نور فانتزی نئون فلکس
  • ریسه نور فانتزی سوزنی
  • ریسه نور فانتزی مفتولی

اما ریسه نور هایی که در فروشگاه ژوان گالری با آن‌ها اشیاء فانتزی ساخته شده و قرار است ما در این مقاله به آن بپردازیم،ریسه نور فانتزی مفتولی می باشد.ریسه نور های مفتولی ویژگی های زیادی دارند که باعث شده از پر فروش ترین ریسه نورها باشند.

انعطاف پذیری بالا

یکی از ویژگی های اصلی این ریسه نور ها قابلیت انعطاف پذیری بالای آن ها می باشد.به دلیل کم بودن فاصله ال ای دی های درون اش انعطاف پذیری بالایی دارد؛ که مناسب تزئین کردن اشیاء است.به راحتی می توان این ریسه نورها را در جاهای مختلف قرار داد یا به دور اشیا مختلفی پیچاند.

مقاله :  کلاسور فانتزی

ضد آب بودن

یکی دیگر از ویژگی ها ضد آب بودن آن است.به دلیل فقط هشت صدم وات مصرف برق در ساعت و این که دور تا دور لامپ های کوچک آن رزین ریخته شده است،که همین امر باعث می‌شود تا هنگام خیس شدن یا فرو کردن ریسه نور های مفتولی در آب خطر ساز نباشد.

قیمت مناسب

ریسه نور فانتزی مفتولی نسبت به سایر ریسه نور ها قیمت مناسب تری دارد که همین امر باعث شده تا مشتریان این محصول بیشتر شود.برای استفاد از برخی مکان ها یا اشیا های بزرگ نیاز است تا متراژ زیای ریسه نور استفاده شود بنابراین قیمت یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب ریسه نور می باشد.

انواع ریسه نور های مفتولی

  1. ریسه نور هایی که به باتری وصل می‌شوند.
  2. ریسه نور هایی که به برق شهری وصل می‌شوند.
  3. ریسه نور هایی که از طریق پورت یو اس بی به پاور بانک وصل می‌شوند.(عکاسان خیلی از ریسه نور های که به پاور بانک وصل می‌شوند استفاده می‌کنند؛زیرا آن‌ها می‌توانند ریسه نور های مفتولی که به پاور بانک وصل می‌شوند را با خود به فضای باز برده و از آن برای عکاسی و نور پردازی در شب استفاده کنند)

ریسه نور فانتزیتفاوت ریسه نور سوزنی با ریسه نور مفتولی

ریسه نور های سوزنی ریسه نوری با چراغ هایی به شکل سوزن است که به آن‌ها ریسه نور های کبریتی هم گفته می‌شود.این ریسه نور ها به برق شهری متصل می‌شوند و برای همین ضد آب نیستند و مصرف بالایی هم دارند.این محصول با ال ای دی هایی سه و نیم سانتی با فاصله ده سانت از هم با روکش سیم مفتول است و برای تزئین و ساخت اشیاء فانتزی مناسب است از این رو به آن ها ریسه تزیینی هم گفته می شود.

مقاله :  پاپ سوکت فانتزی

کاربرد ریسه نور مفتولی

این محصول کاربرد های زیادی دارد که مهم ترین آن تزئین اشیاء و فانتزی کردن آن‌ها است.از ریسه نور های مفتولی برای تزئین کردن اشیاء ای که در تماس با آب هستند نیز استفاده می‌شود.این ریسه ها ضد آب بسیار قوی هستند و با طولانی مدت در آب بودن عمرشان کم نمی‌شود و از کاربرد دیگر آن‌ استفاده در مکان های عمومی برای جلب توجه افراد می باشد.

معایب ریسه نور مفتولی

ریسه نور های مفتولی معایب کمی هم دارند که باید قبل از خرید به آن‌ها توجه کنیم.اگر یک ال ای دی در کل ریسه نور بسوزد اثرش بر کل ریسه نور تأثیر می‌گذارد و باعث کم تر شدن روشنایی سایر ال ای دی ها می‌شود.همچنین حرارت و گرما باعث می‌شوند که عمر ریسه نور های مفتولی کمتر شود.

ثبت سفارش از طریق سایت/اینستگرام/تلگرام/واتس آپ (شماره تماس 09371200702)

منبع : ژوان گالری

دیدگاهتان را بنویسید