بلاگ

پاپ سوکت فانتزی

پاپ سوکت فانتزی

پاپ سوکت فانتزی یا پاپسوکت که به جا انگشتی پشت گوشی هم معروف است،به شکل یک دایره یا مربع کوچک می باشد و امروزه به یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل تبدیل شده است.پاپ سوکت ها معمولا با یک برچسب چسبنده به سطح گوشی یا قاب پشت گوشی میچسبند.پاپ سوکت گوشی نوعی هولدر موبایل نیز است که در انواع مختلفی وجود دارد.از پاپ سوکت انگشتی و پاپ سوکت حلقه ای می توان به عنوان پرکاربردترین مدل های پاپ سوکت نام برد.

پاپ سوکت فانتزی هم امروزه طرفداران زیادی بین جوانان و نوجوانان پیدا کرده است و قرار در این مقاله کاربردی ویژگی های مختلف پاپ سوکت رو بررسی کنیم پس تا انتهای این مقاله جذاب همراه باشید.همچنین اگر قصد خرید پاپ سوکت فانتزی رو دارید پیشنهاد می کنیم حتما طرح های مختلف فروشگاه ژوان گالری رو هم مشاهده کنید.

هولدر موبایل

هولدر موبایل که به نام پایه نگهدارنده هم معروف است،ابزاری برای نگهداشتن موبایل شما در اتومبیل می باشد.هولدر موبایل قابلیت های خیلی جالبی دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. مکالمه راحت هنگام رانندگی
  2. استفاده راحت از GPS
  3. به عنوان شارژر می توان استفاده کرد
  4. تنظیم زاویه دید برای راننده
  5. تماشا فیلم و کارتن برای سایر سرنشینان
مقاله :  نت و استیکی نت

هولدر موبایل و هولدر فانتزی با توجه به کاربرد های فروانی که دارند طرفدارن زیادی هم پیدا کرده اند.این هولدر ها در طرح های مختلفی تولید می شوند.همچنین هولدر فانتزی از پروفروش ترین هولدرهای موبایل است که مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پاپ سوکت فانتزی

پاپ سوکت فانتزی در طرح ها و رنگ های متفاوتی وجود دارد که می تواند مورد توجه هر فردی با هر سن و سالی شود.این پاپسوکت ها مناسب افراد است که به دنبال طرح های خاصی و جالبی برای تلفن همراه خود هستند.در برخی از پاپ سوکت های فانتزی در قسمت میانی (بین قاب و قسمت دایره ای) طرح های فانتزی نیز وجود دارد.

یکی از پرفروش ترین پاپ سوکت ها فانتزی، پاپ سوکت هایی با طرح سه بعدی هستند که طرفداران زیادی هم دارد.از این رو سایت ژوان گالری بهترین و با کیفیت ترین پاپ سوکت های فانتزی که با طرح سه بعدی و نقش هایی متنوع است را برای شما در سایت خود قرار داده است.

نکاتی در هنگام استفاده از پاپ سوکت ها

  • هیچ وقت دایره پاپ سوکت را به یک باره بالا نکشید،زیرا به فنر زیر دایره بر اثر فشار آسیب زیادی وارد می شود.
  •  اگر پاپ سوکت از نوع چسبی است،به مدت زمان چسباندن به گوشی حتماً دقت کنید تا فاصله زمانی زیاد نشود.
  • یکی از نکات مهم دیگر آب نخوردن به قسمت چسبی پاپ سوکت است.

 

راحت تر سلفی بگیرید

به دلیل اینکه انگشت برای نگه داشتن پاپ سوکت فانتزی پشت گوشی قرار می گیرد،سلفی گرفتن آسان تر می شود و دیگر انگشتتان جلوی دوربین را نگرفته و سلفی را خراب نمی کند.همچنین با پاپ سوکت زاویه سلفی گرفتن خود را می توانید تنظیم کنید.از دیگر کاربردهای پاپ سوکت فانتزی برای سلفی گرفتن،جلوگیری از لرزش دست هنگام عکاسی یا فیلم برداری است.

مقاله :  کلاسور فانتزی

در دست گرفتن آسان گوشی

اصلی ترین و مهم ترین کاربرد پاپ سوکت فانتزی در دست گرفتن آسان گوشی است.پاپ سوکت باعث می‌شود که گوشی راحت تر در دست قرار گیرد و برای افرادی که گوشی از دستشان می‌افتد مناسب است؛ زیرا دو انگشت بین دایره پاپ سوکت محکم می شود و دیگر از دست شما نمی افتد و از خرابی و شکستگی موبایل شما جلو گیری میکند.

پبچیدن سیم هندزفری دور پاپ سوکت

اگر سیم هندزفری شما اکثرا گره میخورد، دیگر نگران این موضوع نباشید.زیرا اگر دو بار دایره پاپ سوکت را به سمت بالا بکشید مانند اکاردون بزرگ شده و بالا می آید وشما می توانید هندزفری خود را دور قسمت میانی پاپ سوکت بپیچید. این کار باعث جلوگیری از قطع شدن سیم هدفون یا هندزفری فانتزی شما می شود.

به عنوان یک استند از آن استفاده کنید

اگر پاپ سوکت گوشی را باز کنید و به صورت افقی قرار دهید،گوشی به یک استند تبدیل می شود.در این حالت می توانید به تماشای فیلم و بازی بپردازید.همچنین برای تماس های تصویری این موضوع به شما کمک زیادی می کند.

پاپ سوکت فانتزیطرح دلخواه خود را انتخاب کنید

پاپ سوکت فانتزی مانند یک پیکسل نیز است؛ زیرا می توانید طرح مورد علاقه خود را روی آن چاپ کنید یا از قبل طرح آماده شده را انتخاب کنید، در حال حاضر طرح های زیاد و متنوعی وجود دارد و روز به‌ روز بیشتر می شود. برای دیدن طرح های مختلف پاپ سوکت فروشگاه ژوان گالری به وبسایت ما مراجعه کنید.

پاپ سوکت اتومبیل

اگر به دنبال پایه نگهدارنده موبایل برای خودرو خود هستید پاپ سوکت بهترین گزینه است.البته پاپ سوکت های ماشین تفاوت هایی با پاپ سوکت موبایل دارد.در پاپ سوکت های اتومبیل قسمت دایره ای شکل آهنربایی است که به داشبورد متصل می شود.از دیگر مزایا استفاده پاپ سوکت در ماشین می توان به مکالمه هنگام رانندگی، استفاده از مکان یاب و گوش دادن موسیقی نیز اشاره کرد.

مقاله :  ریسه نور فانتزی

ثبت سفارش از طریق سایت/اینستگرام/تلگرام/واتس آپ (شماره تماس 09371200702)

منبع : ژوان گالری

1 دیدگاه در “پاپ سوکت فانتزی

دیدگاهتان را بنویسید